Instalacja na dysku chmurowym
Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive?
Dysk, na którym przechowujesz dane programu, musi być dyskiem lokalnym. Nie może to być dysk, który może być w każdej chwili odłączony. Nie powinien to być także folder synchronizowany z chmurą. Folder synchronizowany z chmurą jest obsługiwany przez program synchronizujący i nie mamy nad tym kontroli. Może się zdarzyć, że dane zostaną podmienione z chmurą, plik będzie niedostępny do zapisu itp.
Nie ma natomiast przeszkód, aby wykorzystać dysk chmurowy dla kopii zapasowych. » zobacz jak
Istnieje także możliwość przechowywania kopii zapasowej chmurze, w tym chmurze Azure. » zobacz jak
Instalacja Pakietu JZK Jak zainstalować program? Jak wybrać opcje pakietu Firma 365? Instalacja na komputerze jest bardzo prosta.
» zobaczInstalacja na dysku zewnętrznym Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS? » zobacz
Instalacja w folderach systemowych Czy można instalować programy w folderach systemowych? » zobacz
Przenoszenie danych ze starszej wersji Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365? » zobacz
Przenoszenie instalacji Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera? » zobacz
Ustawienia regionalne Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne? » zobacz
Wymagania techniczne Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365? » zobacz
Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
✆ obsługa programu: 885 042 365 Agnieszka Hulewicz, poniedziałek-środa, dziś czynne 9-16
✆ sprawy księgowe: 885 043 365 Robert Przewłoka, poniedziałek-piątek, dziś czynne 9-16