Baza Wiedzy → Rozwiązywanie problemów → Kody błędów zawartości aktywnej

Kody błędów zawartości aktywnej

Co oznaczają kody błędów zawartości aktywnej? Co zrobić, jeśli widzę kod błędu?

    Kody błędów zawartości aktywnej dzielą się na trzy grupy:

  1. brak problemu,

  2. problem po stronie użytkownika,

  3. problem po stronie systemu

    Większość klientów jednak otrzymuje pozytywną odpowiedź serii 200, której nie trzeba pokazywać na ekranie:

  1. 200 wszystko w porządku,

  2. 201 licencja aktywowana pozytywnie,

  3. 202 licencja ważna i aktywna,

  4. 204 licencja ważna, ale odpowiedź nieautorytatywna.

  5. inny kod serii 200, oznaczający odpowiedź pozytywną

    Problemy po stronie użytkownika wynikają najczęściej z błędnej autoryzacji, na przykład:

  1. 401 brak autoryzacji,

  2. 402 licencja zablokowana, najczęściej z braku płatności,

  3. 404 nie ma takiej licencji dla podanej pary e-mail i PIN,

  4. 406 licencja zablokowana albo wygasła,

  5. 410 licencja już nieważna,

  6. inny kod serii 400, oznaczający problem po stronie klienta.

    Problemy po stronie systemu mogą dotyczyć Twojego komputera albo serwera, z którym się łączysz:

  1. 500 błąd programisty lub serwera,

  2. 502 błąd bramy, połączenie jest blokowane,

  3. 503 serwer jest przeciążony,

  4. 504 brak połączenia z internetem,

  5. inny kod serii 500, oznaczający problem po stronie systemu

Problemy z pobraniem zawartości aktywnej Co oznacza, że wystąpił problem z pobraniem zawartości aktywnej? » zobacz
Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
obsługa programu: 885 042 365 Agnieszka Hulewicz, poniedziałek-środa, dziś czynne 9-16
sprawy księgowe: 885 043 365 Robert Przewłoka, poniedziałek-piątek, dziś czynne 9-16