Baza WiedzyRozwiązywanie problemówKody błędów zawartości aktywnej

Kody błędów zawartości aktywnej

Co oznaczają kody błędów zawartości aktywnej? Co zrobić, jeśli widzę kod błędu?

    Kody błędów zawartości aktywnej dzielą się na trzy grupy:

  1. brak problemu,

  2. problem po stronie użytkownika,

  3. problem po stronie systemu

    Większość klientów jednak otrzymuje pozytywną odpowiedź serii 200, której nie trzeba pokazywać na ekranie:

  1. 200 wszystko w porządku,

  2. 201 licencja aktywowana pozytywnie,

  3. 202 licencja ważna i aktywna,

  4. 204 licencja ważna, ale odpowiedź nieautorytatywna.

  5. inny kod serii 200, oznaczający odpowiedź pozytywną

    Problemy po stronie użytkownika wynikają najczęściej z błędnej autoryzacji, na przykład:

  1. 401 brak autoryzacji,

  2. 402 licencja zablokowana, najczęściej z braku płatności,

  3. 404 nie ma takiej licencji dla podanej pary e-mail i PIN,

  4. 406 licencja zablokowana albo wygasła,

  5. 410 licencja już nieważna,

  6. inny kod serii 400, oznaczający problem po stronie klienta.

    Problemy po stronie systemu mogą dotyczyć Twojego komputera albo serwera, z którym się łączysz:

  1. 500 błąd programisty lub serwera,

  2. 502 błąd bramy, połączenie jest blokowane,

  3. 503 serwer jest przeciążony,

  4. 504 brak połączenia z internetem,

  5. inny kod serii 500, oznaczający problem po stronie systemu

365
Te funkcje zawarte są w pakiecie 365.
zobacz więcej →.
Problemy z pobraniem zawartości aktywnej Co oznacza, że wystąpił problem z pobraniem zawartości aktywnej? » zobacz
Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
885 041 365
885 042 365
w dni robocze od 8 do 18
885 043 365
w dni robocze od 9 do 16