Baza Wiedzy → Instalacja i aktywacja → Kody statusu SMTP

Kody statusu SMTP

Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać?

Wysyłanie poczty jest bardzo proste. W normalnych warunkach program wysyła pocztę bez szczególnych komunikatów. » zobacz jak

Jeśli wystąpią problemy, pojawi się jeden lub kilka komunikatów. Komunikat składa się z dwóch elementów: kodu status oraz konkretnego opisu.

Normalny status wysyłki maila ma kod 250.

Kody z przedziału 400-599 oznaczają błąd sygnalizowany przez serwer pocztowy. Takie błędy najczęściej związane są z nieprawidłową konfiguracją konta pocztowego w programie.

Typowe kody związane z błędami mogą być następujące:

501, 502, 503, 504 : Program nie może znaleźć wspólnego języka z serwerem poczty. Zgłoś ten błąd naszej pomocy technicznej.

521, 523, 530, 534, 535, 538 : Źle skonfigurowałeś konto pocztowe. Sprawdź ustawienia. Skontaktuj się ze swoim dostawcą usługi, aby dowiedzieć się, gdzie robisz błąd.

550, 551, 552, 553, 554, 556 : Problem ze skrzyną pocztową. Skontaktuj się ze swoim dostawcą usługi, aby dowiedzieć się, czy żądana skrzynka jest dostępna.

Jeśli wystąpił kod 0 (zero), oznacza to, że do połączenia z serwerem pocztowym w ogóle nie doszło. Sprawdź ustawienia serwera, portu i swoją zaporę sieciową.

Pamiętaj, że możemy pomóc z konfiguracją programu tylko wtedy, jeśli znasz poprawne dane do logowania, adres serwera, port i żądany protokół. Jeśli nie masz tych informacji, skontaktuj się najpierw ze swoim dostawcą usługi.

Edycja maila Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania? » zobacz

Import e-maili z starego formatu Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej? » zobacz

Konto pocztowe gmail Czy można wysyłać maile z programu korzystając z konta Gmail? » zobacz

Maile do wysłania Skąd wiem, że są jakieś maile do wysłania? » zobacz

Problemy z wysyłaniem poczty Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty? » zobacz

Przenoszenie ustawień wysyłania Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo? » zobacz

Status wysyłki e-maila Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila? » zobacz

Ustawienia konta pocztowego Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2? » zobacz

Wysyłanie poczty z bufora Jak wysłać oczekujące maile? Jak wysłać pocztę z bufora? » zobacz

Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
obsługa programu: 885 042 365 Agnieszka Hulewicz, poniedziałek-środa, dziś czynne 9-16
sprawy księgowe: 885 043 365 Robert Przewłoka, poniedziałek-piątek, dziś czynne 9-16

Kody statusu SMTP: Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać? - Baza Wiedzy
Wysyłanie poczty jest bardzo proste. W normalnych warunkach program wysyła pocztę bez szczególnych komunikatów. » zobacz jak Dowiedz się więcej!