KP Wpłata do kasy
Jak wystawić dokument KP? Jak zarejestrować wpłatę do kasy?
Pakiet JZK 365 prowadzi obsługę kasy zgodnie ze standardowymi zasadami. W każdej z kas może być dowolna ilość raportów kasowych, z czego zawsze przynajmniej jeden raport kasowy musi być otwarty. To do niego wpadać będą nowo wystawiane dokumenty kasowe.Moduł Kasa znajdziesz w menu Kasa. Uruchom go:
Z prawej strony widać dokumenty kasowe:
Naciśnij przycisk Wpłata KP, aby wprowadzić nową wpłatę.
Zobaczysz okienko nowej wpłaty:
W górnej części widzisz oznaczenie raportu kasowego, do którego zostanie dopisany ten dokument kasowy. Jeśli masz kilka otwartych raportów kasowych, upewnij się, że zapisujesz dokument we właściwym raporcie kasowym. Przyporządkowania do raportu nie będziesz mógł później zmienić.
Dokument kasowy może mieć do 5 pozycji. Kolejne pozycje pokażą się w miarę wypełniania dokumentu. Dla potrzeb wyświetlania i sumowania pozycje te zostaną podsumowane. Kwotą dokumentu jest suma wszystkich pozycji.
Wybierz kontrahenta z bazy danych. Ta funkcja działa tak, jak w każdym innym module Pakietu JZK 365.
Nie podawaj numeru dokumentu. Numer zostanie nadany przy akceptacji dokumentu.
Nie zmieniaj także daty wystawienia. Wyjątkiem jest tylko sytuacja, gdy rejestrujesz w programie dokument wystawiony gdzie indziej.
Dokument KP nie musi być w złotych. Możesz wybrać dowolną walutę z tabeli NBP. » zobacz jak
Mamy już wypełniony dokument:
Teraz naciśnij Gotowe, aby zapisać dokument.
Wystawione KP jest już widoczne na liście:
Możesz wydrukować to KP. Naciśnij Drukuj. Zobaczysz podgląd wydruku:
Jest więcej czynności, które możesz wykonać z dokumentem KP. Wykorzystaj standardowe funkcje obiektu. » zobacz jak