Baza Wiedzy → Sieci, tożsamości → Numerowanie w sieci

Numerowanie w sieci

Jak są numerowane dokumenty przy pracy na kilku stanowiskach?

Dokumenty wystawiane w programie numerowane są automatycznie.

Ustawienie numerowania i licznik dokumentów można ustawić odrębnie dla każdego stanowiska w sieci. Jeśli pozostawisz wspólny format dla wszystkich stanowisk w sieci, przy każdym wystawieniu nowego dokumentu program wykona synchronizację numeracji tak, aby uniknąć duplikatów.

W rzadkich przypadkach synchronizacja może zadziałać z opóźnieniem - na przykład wtedy, gdy dwie osoby jednocześnie wystawiają dokument tego samego rodzaju.

Zalecamy, aby na każdym stanowisku ustawić odrębny format numerowania. » zobacz jak

Te funkcje zawarte są w pakiecie Praca w sieci.
zobacz więcej →.
Błędy podczas pracy w sieci Błąd dostępu podczas pracy w sieci. Co oznacza C0000006, 102, 103 i jak sobie z tym poradzić. » zobacz

Nowa tożsamość sieciowa Jak uruchomić pracę w sieci? Jak utworzyć tożsamość sieciową? » zobacz

Ustawienia w sieci Jak przechowywane są ustawienia aplikacji w sieci? Jak ustawić, aby w sieci wszyscy mieli te same ustawienia? Jak ustawić wspólną numerację w sieci? » zobacz

Wymagania do pracy wielostanowiskowej Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365 do pracy w sieci? » zobacz

Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
obsługa programu: 885 042 365 Agnieszka Hulewicz, poniedziałek-środa, dziś czynne 9-16
sprawy księgowe: 885 043 365 Robert Przewłoka, poniedziałek-piątek, dziś czynne 9-16

Numerowanie w sieci: Jak są numerowane dokumenty przy pracy na kilku stanowiskach? - Baza Wiedzy
Dokumenty wystawiane w programie numerowane są automatycznie. Dowiedz się więcej!