Odstąpienie od umowy
Czy mam prawo odstąpienia od umowy? Co zrobić, jeśli program nie spełnia moich oczekiwań?
Dokładamy starań, aby oprogramowanie w ramach Pakietu JZK było wystarczająco dobre i spełniało swoje funkcje. Nie możemy jednak zagwarantować, że będzie działało w konkretny sposób albo na konkretnym sprzęcieW przypadku produktów cyfrowych co do zasady nie jest możlwie odstąpienie od umowy, jeśli produkt został skonsuwany, na przykład został zainstalowany lub użyty. Od tej zasady są dwa wyjątki.
Odstąpienie od umowy w ciągu 14 DNI Jeśli jesteś osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, albo osobą fizyczną nabywającą oprogramowanie w celach niezawodowych, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 DNI kalendarzowych od zakupu.
Nie musisz podawać żadnych powodów. Otrzymasz zwrot całości wpłaconej kwoty.
Odstąpienie od umowy w trybie reklamacji Jeśli oprogramowanie nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań, na przykład nie działa w oczekiwany sposób na Twoim sprzęcie, albo nie ma funkcji, którą powinno mieć, możesz odstąpić od umowy w trybie reklamacji. W tym celu skontaktuj się z BOK i ustal termin, z którym odstępujesz od umowy. Zostanie wystawiona faktura korygująca, którą musisz zaakceptować. Otrzymasz zwrot należności za pozostały okres ważności licencji. Takie odstąpienie jest możliwe w ciągu 1 ROKU od daty zakupu.
Odstąpienie od umowy oznacza unieważnienie licencji i konieczność niezwłocznego usunięcia oprogrowania z komputera. Nie możesz dalej używać programu.
Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest następujący: "Ja [dane klienta] odstępuję od umowy [oznaczenie umowy] z dniem [data] [z powodu]". Pola w nawiasach są opcjonalne.
Oświadczenie należy przesłać na adres licencje@jzk.pl.
Sprawdź dodatkowe informacje » w regulaminie.