Baza WiedzyOdstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy

Czy mam prawo odstąpienia od umowy? Co zrobić, jeśli program nie spełnia moich oczekiwań?

Dokładamy starań, aby oprogramowanie w ramach Pakietu JZK było wystarczająco dobre i spełniało swoje funkcje. Nie możemy jednak zagwarantować, że będzie działało w konkretny sposób albo na konkretnym sprzęcie

Oprogramowanie JZK ma status produktu gotowego, licencjonowanego w formule tu i teraz. Licencja uprawnia do dostępu do aktualnej wersji programu.

W przypadku produktów cyfrowych co do zasady nie jest możlwie odstąpienie od umowy, jeśli produkt został skonsuwany, na przykład został zainstalowany lub użyty. Od tej zasady są dwa wyjątki.

Odstąpienie od umowy w ciągu 14 DNI Jeśli jesteś osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, albo osobą fizyczną nabywającą oprogramowanie w celach niezawodowych, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 DNI kalendarzowych od zakupu.

Nie musisz podawać żadnych powodów. Otrzymasz zwrot całości wpłaconej kwoty.

Zwrot jest wykonywany na oryginalną formę płatności. Jeśli płaciłeś kartą płatniczą, zostanie wykonane uznanie karty. Jeśli płaciłeś przelewem, zostanie wykonany zwrot na konto, z którego wykonano płatność. W wyjątkowych wypadkach jest możliwy zwrot w inny sposób, ale wymaga to ugodnienia z BOK.

Odstąpienie od umowy w trybie reklamacji Jeśli oprogramowanie nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań, na przykład nie działa w oczekiwany sposób na Twoim sprzęcie, albo nie ma funkcji, którą powinno mieć, możesz odstąpić od umowy w trybie reklamacji. W tym celu skontaktuj się z BOK i ustal termin, z którym odstępujesz od umowy. Zostanie wystawiona faktura korygująca, którą musisz zaakceptować. Otrzymasz zwrot należności za pozostały okres ważności licencji. Takie odstąpienie jest możliwe w ciągu 1 ROKU od daty zakupu.

Odstąpienie od umowy oznacza unieważnienie licencji i konieczność niezwłocznego usunięcia oprogrowania z komputera. Nie możesz dalej używać programu.

Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest następujący: "Ja [dane klienta] odstępuję od umowy [oznaczenie umowy] z dniem [data] [z powodu]". Pola w nawiasach są opcjonalne.

Nie jest wymagane złożenie oświadczenia o odstąpieniu na konkretnym wzorze. Oświadczenie o odstąpieniu musi jednak być jasne. Tego oświadczenia nie można wycofać.

Oświadczenie należy przesłać na adres licencje@jzk.pl.

Sprawdź dodatkowe informacje » w regulaminie.

Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
obsługa programu: 885 042 365 Agnieszka Hulewicz, poniedziałek-środa, dziś czynne 9-16
sprawy księgowe: 885 043 365 Robert Przewłoka, poniedziałek-piątek, dziś czynne 9-16

Odstąpienie od umowy: Czy mam prawo odstąpienia od umowy? Co zrobić, jeśli program nie spełnia moich oczekiwań? - Baza Wiedzy
Dokładamy starań, aby oprogramowanie w ramach Pakietu JZK było wystarczająco dobre i spełniało swoje funkcje. Nie możemy jednak zagwarantować, że będzie działało w konkretny sposób albo na konkretnym sprzęcie Dowiedz się więcej!