Baza Wiedzy → Instalacja i aktywacja → Problemy z pobieraniem licencji

Problemy z pobieraniem licencji

Co zrobić, jeśli podczas pobierania licencji zgłaszany jest błąd?

Program obsługuje automatyczne pobieranie licencji. » zobacz jak

W razie potrzeby możesz aktywować licencję ręcznie. » zobacz jak

    Jeśli podczas aktywacji licencji wystąpi problem, zobaczysz jeden z poniższych kodów:

  1. 404 - brak licencji dla podanych danych logowania

  2. 504 - brak połączenia z internetem

Bardzo rzadko chodzi o inny problem. W takich sytuacjach system zwraca kody rozszerzone. » zobacz jak

Te funkcje zawarte są w pakiecie 365.
zobacz więcej →.
Aktywacja licencji Jak wprowadzić licencję w programie? Jak aktywować nową licencję? » zobacz

Automatyczne pobieranie licencji Jak działa automatyczne pobieranie licencji? Czy trzeba wprowadzać licencję ręcznie? Co to jest automatyczna synchronizacja licencji? » zobacz

Tryb ograniczonego użytkowania Czy mogę uruchomić program po wygaśnięciu licencji? Czy mam dostęp do danych bez licencji? » zobacz

Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
885 041 365
885 042 365
885 043 365
w dni robocze od 9 do 16