Przenoszenie danych ze starszej wersji
Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365?
Jeśli korzystałeś dotąd ze standardowej instalacji Pakiet JZK Classic (np. wersji X10) z prawidłowo utworzoną tożsamością, Twoje dane zostaną odczytane automatycznie. » zobacz jakJeśli nie miałeś utworzenej prawidłowej tożsamośc, możesz przenieść pliki danych ręcznie.
Przeniesienie danych jest możliwe, jeśli korzystałeś z Pakietu JZK wykorzystującego format X1 (mniej więcej od roku 2011).
Wykonaj po kolei następujące czynności:
1. Odszukaj folder, w którym są pliki o nazwach FakturyX3.jzk oraz Kontrahenci.jzk. Wykonaj kopię ZIP tylko plików *.jzk z tego folderu.
Jest bardzo ważne, aby utworzyć archiwum ZIP tylko plików *.jzk. Nie kopiuj żadnych innych plików.
2. W aplikacji Pakietu JZK 365 utwórz nową, pustą tożsamość (» zobacz jak). Skonfiguruj ją tak, jak chcesz. Upewnij się, że działa. Zamknij program.
3. Otwórz folder tej tożsamości. Nie usuwaj żadnych plików.
4. Wypakuj do tego folderu kopię ZIP utworzoną w punkcie 1. Upewnij się, że pojawiły się pliki FakturyX3.jzk, Kontrahenci.jzk i pozostałe.
5. Uruchom aplikację. Twoje dane będą normalnie dostępne.
Twoje ustawienia nie zostały przeniesione. Sprawdź opcje programu, w tym ustawienia numeracji dokumentów. Przejrzyj kolejne pozycje menu Opcje.
Twoja baza SQL jest teraz pusta, wypełni się w miarę użytkowania programu.
Instalacja Pakietu JZK Jak zainstalować program? Jak wybrać opcje pakietu Firma 365? Instalacja na komputerze jest bardzo prosta.
» zobaczInstalacja na dysku chmurowym Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive? » zobacz
Instalacja na dysku zewnętrznym Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS? » zobacz
Instalacja w folderach systemowych Czy można instalować programy w folderach systemowych? » zobacz
Przenoszenie instalacji Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera? » zobacz
Ustawienia regionalne Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne? » zobacz
Wymagania techniczne Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365? » zobacz
Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
✆ obsługa programu: 885 042 365 Agnieszka Hulewicz, poniedziałek-środa, dziś nieczynne
✆ sprawy księgowe: 885 043 365 Robert Przewłoka, poniedziałek-piątek, dziś czynne 9-16