Baza Wiedzy → Instalacja i aktywacja → Przenoszenie ustawień wysyłania

Przenoszenie ustawień wysyłania

Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo?

Starsze wersje aplikacji umożliwiały wysyłanie e-maili tylko z jednego konta pocztowego. Nie były obsługiwane najnowsze standardy szyfrowania. Przygotowaliśmy nowy moduł wysyłania poczty, oparty o nową aplikację jzkMailer. Trzeba na nowo skonfigurować ustawienia konta pocztowego.

Jeśli miałeś już w programie skonfigurowane konto pocztowe, przeniesienie ustawień jest bardzo proste.

W ustawieniach aplikacji przejdź na zakładkę E-mail. Wcześniejsze ustawienia wyglądały tak:

Teraz w tym samym miejscu widzisz nowy panel:

Widzimy, że konto podane w danych bieżącego użytkownika nie jest skonfigurowane. Widoczne są jednak ustawienia z poprzednich wersji. Możesz je łatwo przenieść do nowego formatu.

Naciśnij przycisk Przenieś do nowego formatu. Musisz potwierdzić tę operację:

Przenoszenie ustawień zostanie potwierdzone. Zobaczysz komunikat:

Widać na ekranie, że konto jest teraz skonfigurowane:

Nowe ustawienia konfiguracji wymagają więcej parametrów, niż wcześniej. Możliwe, że Twoje konto wymaga innych lub dodatkowych ustawień. Sprawdź, czy ustawienia zostały przeniesione prawidłowo. Wyślij także mail testowy.

Najpierw sprawdź te ustawienia. Naciśnij przycisk Ustawienia e-mail:

Przejdź na zakładkę Konta e-mail. Twoje konto jest wyświetlone:

Naciśnij przycisk Zmień. Ustaw i zweryfikuj wszystkie parametry tego konta pocztowego. » zobacz jak

Następnie wróć do ustawień aplikacji. Wyświetlona informacja teraz jest inna:

Stare ustawienia są już zbędne. Możesz je z czystym sumieniem wyczyścić. Naciśnij przycisk Wyczyść:

Odpowiedz Tak.

Stare ustawienia zostały usunięte. Panel starych ustawień zniknął. Okienko teraz wygląda tak:

Naciśnij Zachowaj zmiany.

Edycja maila Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania? » zobacz

Import e-maili z starego formatu Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej? » zobacz

Kody statusu SMTP Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać? » zobacz

Konto pocztowe gmail Czy można wysyłać maile z programu korzystając z konta Gmail? » zobacz

Maile do wysłania Skąd wiem, że są jakieś maile do wysłania? » zobacz

Problemy z wysyłaniem poczty Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty? » zobacz

Status wysyłki e-maila Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila? » zobacz

Ustawienia konta pocztowego Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2? » zobacz

Wysyłanie poczty z bufora Jak wysłać oczekujące maile? Jak wysłać pocztę z bufora? » zobacz

Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
obsługa programu: 885 042 365 Agnieszka Hulewicz, poniedziałek-środa, dziś czynne 9-16
sprawy księgowe: 885 043 365 Robert Przewłoka, poniedziałek-piątek, dziś czynne 9-16

Przenoszenie ustawień wysyłania: Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo? - Baza Wiedzy
Starsze wersje aplikacji umożliwiały wysyłanie e-maili tylko z jednego konta pocztowego. Nie były obsługiwane najnowsze standardy szyfrowania. Przygotowaliśmy nowy moduł wysyłania poczty, oparty o nową aplikację jzkMailer. Trzeba na nowo skonfigurować ustawienia konta pocztowego. Dowiedz się więcej!