Baza WiedzyTematyInstalacja i aktywacja

Baza Wiedzy - Instalacja i aktywacja

Instalacja Pakietu JZK

Jak zainstalować program? Czy można zainstalować kilka programów jednocześnie? Jak zainstalować opcje dodatkowe?

» zobacz

Instalacja na dysku chmurowym

Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive?
» zobacz

Instalacja na dysku zewnętrznym

Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS?

» zobacz

Instalacja w folderach systemowych

Czy można instalować programy w folderach systemowych?
» zobacz

Przenoszenie danych ze starszej wersji

Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365?
» zobacz

Przenoszenie instalacji

Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera?
» zobacz

Ustawienia regionalne

Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne?

» zobacz

Wymagania techniczne

Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365?
» zobacz

Aktywacja licencji

Jak wprowadzić licencję w programie? Jak aktywować nową licencję?

» zobacz

Automatyczne pobieranie licencji

Jak działa automatyczne pobieranie licencji? Czy trzeba wprowadzać licencję ręcznie? Co to jest automatyczna synchronizacja licencji?

» zobacz

Problemy z pobieraniem licencji

Co zrobić, jeśli podczas pobierania licencji zgłaszany jest błąd?
» zobacz

Tryb ograniczonego użytkowania

Czy mogę uruchomić program po wygaśnięciu licencji? Czy mam dostęp do danych bez licencji?

» zobacz

Dane dla urzędu skarbowego

Jak wprowadzić dane użytkownika potrzebne dla urzędu skarbowego? Jak podać kontakt dla US? Jak wprowadzić kody OSS i MOSS? Jak wybrać urząd skarbowy?

» zobacz

Edycja użytkownika

Jak zmienić dane bieżącego użytkownika? Jak ustawić dane, które pojawią się na fakturach i innych dokumentach?

» zobacz

Jak ustawić drukowanie numeru konta sprzedawcy

Jak wydrukować numer konta sprzedawcy bezpośrednio pod danymi adresowymi? Jak wydrukować konto przy kwocie i terminie płatności?

» zobacz

Konwersja użytkownika

Jak wykonać konwersję użytkownika na nowy format? Co zrobić, jeśli nie można edytować użytkownika w starym formacie?

» zobacz

Numer konta do przelewów podatkowych

Skąd wziąć numer konta do przelewu podatkowego?

» zobacz

Stopka dokumentu

Jak umieścić stopkę firmową na drukowanych dokumentach? Jak umieścić pełne dane rejestrowe firmy?

» zobacz

Użytkownik domyślny

Co znaczy, że użytkownik jest domyślny? Jak ustawić domyślnego użytkownika?

» zobacz

Zmiana danych użytkownika

Jak zmienić dane firmy w programie? Jak zmienić dane wystawcy na fakturach?

» zobacz

Edycja maila

Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania?

» zobacz

Import e-maili z starego formatu

Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej?

» zobacz

Kody statusu SMTP

Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać?
» zobacz

Konto pocztowe gmail

Czy można wysyłać maile z programu korzystając z konta Gmail?

» zobacz

Maile do wysłania

Skąd wiem, że są jakieś maile do wysłania?

» zobacz

Problemy z wysyłaniem poczty

Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty?
» zobacz

Przenoszenie ustawień wysyłania

Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo?

» zobacz

Status wysyłki e-maila

Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila?

» zobacz

Ustawienia konta pocztowego

Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2?

» zobacz

Wysyłanie poczty z bufora

Jak wysłać oczekujące maile? Jak wysłać pocztę z bufora?

» zobacz

Aktualizacja aplikacji

Jak wykonać aktualizację? Kiedy program się zaktualizuje? Jak pobrać nową wersję?

» zobacz
Informacje z Bazy Wiedzy na temat Instalacja i aktywacja.
INSTALACJA:
Instalacja Pakietu JZK - Jak zainstalować program? Czy można zainstalować kilka programów jednocześnie? Jak zainstalować opcje dodatkowe?
Instalacja na dysku chmurowym - Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive?
Instalacja na dysku zewnętrznym - Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS?
Instalacja w folderach systemowych - Czy można instalować programy w folderach systemowych?
Przenoszenie danych ze starszej wersji - Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365?
Przenoszenie instalacji - Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera?
Ustawienia regionalne - Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne?
Wymagania techniczne - Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365?
AKTYWACJA:
Aktywacja licencji - Jak wprowadzić licencję w programie? Jak aktywować nową licencję?
Automatyczne pobieranie licencji - Jak działa automatyczne pobieranie licencji? Czy trzeba wprowadzać licencję ręcznie? Co to jest automatyczna synchronizacja licencji?
Problemy z pobieraniem licencji - Co zrobić, jeśli podczas pobierania licencji zgłaszany jest błąd?
Tryb ograniczonego użytkowania - Czy mogę uruchomić program po wygaśnięciu licencji? Czy mam dostęp do danych bez licencji?
UŻYTKOWNICY:
Dane dla urzędu skarbowego - Jak wprowadzić dane użytkownika potrzebne dla urzędu skarbowego? Jak podać kontakt dla US? Jak wprowadzić kody OSS i MOSS? Jak wybrać urząd skarbowy?
Edycja użytkownika - Jak zmienić dane bieżącego użytkownika? Jak ustawić dane, które pojawią się na fakturach i innych dokumentach?
Jak ustawić drukowanie numeru konta sprzedawcy - Jak wydrukować numer konta sprzedawcy bezpośrednio pod danymi adresowymi? Jak wydrukować konto przy kwocie i terminie płatności?
Konwersja użytkownika - Jak wykonać konwersję użytkownika na nowy format? Co zrobić, jeśli nie można edytować użytkownika w starym formacie?
Numer konta do przelewów podatkowych - Skąd wziąć numer konta do przelewu podatkowego?
Stopka dokumentu - Jak umieścić stopkę firmową na drukowanych dokumentach? Jak umieścić pełne dane rejestrowe firmy?
Użytkownik domyślny - Co znaczy, że użytkownik jest domyślny? Jak ustawić domyślnego użytkownika?
Zmiana danych użytkownika - Jak zmienić dane firmy w programie? Jak zmienić dane wystawcy na fakturach?
E-MAIL:
Edycja maila - Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania?
Import e-maili z starego formatu - Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej?
Kody statusu SMTP - Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać?
Konto pocztowe gmail - Czy można wysyłać maile z programu korzystając z konta Gmail?
Maile do wysłania - Skąd wiem, że są jakieś maile do wysłania?
Problemy z wysyłaniem poczty - Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty?
Przenoszenie ustawień wysyłania - Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo?
Status wysyłki e-maila - Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila?
Ustawienia konta pocztowego - Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2?
Wysyłanie poczty z bufora - Jak wysłać oczekujące maile? Jak wysłać pocztę z bufora?
AKTUALIZACJA:
Aktualizacja aplikacji - Jak wykonać aktualizację? Kiedy program się zaktualizuje? Jak pobrać nową wersję?

Spis treści

1. Instalacja i aktywacjaINSTALACJA · AKTYWACJA · UŻYTKOWNICY · E-MAIL · AKTUALIZACJA
2. Praca z programemKOPIE ZAPASOWE · WYSZUKIWANIE · USUWANIE · OBIEKT
3. Drukowanie i PDFCZCIONKI · STYLE · PDF
4. FakturowanieFAKTURY · KSEF · KOREKTY · GTU
5. Paragony i fiskalizacjaPARAGONY · FISKALIZACJA
6. KontrahenciKONTRAHENCI · WERYFIKACJA · KODY POCZTOWE
7. Usługi, abonamentyUSŁUGI · ABONAMENTY · PROCEDURY
8. Zaliczki, oferty, zamówieniaZAMÓWIENIA · OFERTY · ZALICZKI · PRO FORMY
9. Wysyłka, reklamacjeREKLAMACJE · ETYKIETY
10. Zarządzanie nieruchomościamiLOKALE · NALICZENIA · MEDIA
11. Magazyn, produkcja, dostawyMAGAZYN · REMANENT · TOWARY · KODY KRESKOWE · PRODUKCJA
12. Zakupy, dostawy, skupZAKUPY · ROLNE
13. Warsztat, serwisWARSZTATOWE
14. RaportyRAPORTY
15. Kasa gotówkowaKASA · RAPORT KASOWY
16. Karty płatnicze, QR, bankKODY QR · KARTY · BANK
17. Rozliczenia, windykacjaROZLICZENIA · WEZWANIA DO ZAPŁATY
18. Kursy walutKURSY WALUT
19. Książka przychodów i rozchodówKSIĄŻKA · KOSZTY · SPIS Z NATURY
20. Ryczałt ewidencjonowanyRYCZAŁT
21. VAT i JPKVAT · JPK
22. Składki ZUSZUS · ZDROWOTNE
23. Amortyzacja, środki trwałeŚRODKI TRWAŁE
24. Umowy, wynagrodzeniaUMOWY · PPK
25. Księgowość zewnętrznaKSIĘGOWA
26. Sieci, tożsamościTOŻSAMOŚCI · SIECI
27. Zaawansowana konfiguracjaTABELE · NUMEROWANIE · ZAKŁADKI · WZORCE · SŁOWNIKI
28. Mowa, SMS, płatności QRSMS · MOWA
29. Bazy danych, szyfrowanieBAZA DANYCH · BAZA DANYCH SQL · KRYPTOGRAFIA
30. Rozwiązywanie problemówTRYB ZGODNOŚCI · ZAWARTOŚĆ AKTYWNA · WEBVIEW · SKALOWANIE
Baza Wiedzy - Instalacja i aktywacja
Informacje z Bazy Wiedzy na temat Instalacja i aktywacja. INSTALACJA: Instalacja Pakietu JZK - Jak zainstalować program? Czy można zainstalować kilka programów jednocześnie? Jak zainstalować opcje dodatkowe? Instalacja na dysku chmurowym - Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive? Instalacja na dysku zewnętrznym - Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS? Instalacja w folderach systemowych - Czy można instalować programy w folderach systemowych? Przenoszenie danych ze starszej wersji - Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365? Przenoszenie instalacji - Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera? Ustawienia regionalne - Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne? Wymagania techniczne - Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365? AKTYWACJA: Aktywacja licencji - Jak wprowadzić licencję w programie? Jak aktywować nową licencję? Automatyczne pobieranie licencji - Jak działa automatyczne pobieranie licencji? Czy trzeba wprowadzać licencję ręcznie? Co to jest automatyczna synchronizacja licencji? Problemy z pobieraniem licencji - Co zrobić, jeśli podczas pobierania licencji zgłaszany jest błąd? Tryb ograniczonego użytkowania - Czy mogę uruchomić program po wygaśnięciu licencji? Czy mam dostęp do danych bez licencji? UŻYTKOWNICY: Dane dla urzędu skarbowego - Jak wprowadzić dane użytkownika potrzebne dla urzędu skarbowego? Jak podać kontakt dla US? Jak wprowadzić kody OSS i MOSS? Jak wybrać urząd skarbowy? Edycja użytkownika - Jak zmienić dane bieżącego użytkownika? Jak ustawić dane, które pojawią się na fakturach i innych dokumentach? Jak ustawić drukowanie numeru konta sprzedawcy - Jak wydrukować numer konta sprzedawcy bezpośrednio pod danymi adresowymi? Jak wydrukować konto przy kwocie i terminie płatności? Konwersja użytkownika - Jak wykonać konwersję użytkownika na nowy format? Co zrobić, jeśli nie można edytować użytkownika w starym formacie? Numer konta do przelewów podatkowych - Skąd wziąć numer konta do przelewu podatkowego? Stopka dokumentu - Jak umieścić stopkę firmową na drukowanych dokumentach? Jak umieścić pełne dane rejestrowe firmy? Użytkownik domyślny - Co znaczy, że użytkownik jest domyślny? Jak ustawić domyślnego użytkownika? Zmiana danych użytkownika - Jak zmienić dane firmy w programie? Jak zmienić dane wystawcy na fakturach? E-MAIL: Edycja maila - Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania? Import e-maili z starego formatu - Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej? Kody statusu SMTP - Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać? Konto pocztowe gmail - Czy można wysyłać maile z programu korzystając z konta Gmail? Maile do wysłania - Skąd wiem, że są jakieś maile do wysłania? Problemy z wysyłaniem poczty - Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty? Przenoszenie ustawień wysyłania - Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo? Status wysyłki e-maila - Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila? Ustawienia konta pocztowego - Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2? Wysyłanie poczty z bufora - Jak wysłać oczekujące maile? Jak wysłać pocztę z bufora? AKTUALIZACJA: Aktualizacja aplikacji - Jak wykonać aktualizację? Kiedy program się zaktualizuje? Jak pobrać nową wersję?