Baza Wiedzy → Tematy → Instalacja i aktywacja
Baza Wiedzy - Instalacja i aktywacja
Instalacja Pakietu JZK
Jak zainstalować program? Czy można zainstalować kilka programów jednocześnie? Jak zainstalować opcje dodatkowe?
» zobacz
Instalacja na dysku chmurowym
Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive?» zobacz
Instalacja na dysku zewnętrznym
Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS?
» zobacz
Przenoszenie danych ze starszej wersji
Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365?» zobacz
Przenoszenie instalacji
Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera?» zobacz
Ustawienia regionalne
Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne?
» zobacz
Automatyczne pobieranie licencji
Jak działa automatyczne pobieranie licencji? Czy trzeba wprowadzać licencję ręcznie? Co to jest automatyczna synchronizacja licencji?
» zobacz
Problemy z pobieraniem licencji
Co zrobić, jeśli podczas pobierania licencji zgłaszany jest błąd?» zobacz
Tryb ograniczonego użytkowania
Czy mogę uruchomić program po wygaśnięciu licencji? Czy mam dostęp do danych bez licencji?
» zobacz
Dane dla urzędu skarbowego
Jak wprowadzić dane użytkownika potrzebne dla urzędu skarbowego? Jak podać kontakt dla US? Jak wprowadzić kody OSS i MOSS? Jak wybrać urząd skarbowy?
» zobacz
Edycja użytkownika
Jak zmienić dane bieżącego użytkownika? Jak ustawić dane, które pojawią się na fakturach i innych dokumentach?
» zobacz
Jak ustawić drukowanie numeru konta sprzedawcy
Jak wydrukować numer konta sprzedawcy bezpośrednio pod danymi adresowymi? Jak wydrukować konto przy kwocie i terminie płatności?
» zobacz
Konwersja użytkownika
Jak wykonać konwersję użytkownika na nowy format? Co zrobić, jeśli nie można edytować użytkownika w starym formacie?
» zobacz
Stopka dokumentu
Jak umieścić stopkę firmową na drukowanych dokumentach? Jak umieścić pełne dane rejestrowe firmy?
» zobacz
Użytkownik domyślny
Co znaczy, że użytkownik jest domyślny? Jak ustawić domyślnego użytkownika?
» zobacz
Zmiana danych użytkownika
Jak zmienić dane firmy w programie? Jak zmienić dane wystawcy na fakturach?
» zobacz
Edycja maila
Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania?
» zobacz
Import e-maili z starego formatu
Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej?
» zobacz
Kody statusu SMTP
Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać?» zobacz
Problemy z wysyłaniem poczty
Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty?» zobacz
Przenoszenie ustawień wysyłania
Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo?
» zobacz
Status wysyłki e-maila
Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila?
» zobacz
Ustawienia konta pocztowego
Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2?
» zobacz
Aktualizacja aplikacji
Jak wykonać aktualizację? Kiedy program się zaktualizuje? Jak pobrać nową wersję?
» zobacz
INSTALACJA:
Instalacja Pakietu JZK - Jak zainstalować program? Czy można zainstalować kilka programów jednocześnie? Jak zainstalować opcje dodatkowe?
Instalacja na dysku chmurowym - Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive?
Instalacja na dysku zewnętrznym - Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS?
Instalacja w folderach systemowych - Czy można instalować programy w folderach systemowych?
Przenoszenie danych ze starszej wersji - Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365?
Przenoszenie instalacji - Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera?
Ustawienia regionalne - Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne?
Wymagania techniczne - Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365?
AKTYWACJA:
Aktywacja licencji - Jak wprowadzić licencję w programie? Jak aktywować nową licencję?
Automatyczne pobieranie licencji - Jak działa automatyczne pobieranie licencji? Czy trzeba wprowadzać licencję ręcznie? Co to jest automatyczna synchronizacja licencji?
Problemy z pobieraniem licencji - Co zrobić, jeśli podczas pobierania licencji zgłaszany jest błąd?
Tryb ograniczonego użytkowania - Czy mogę uruchomić program po wygaśnięciu licencji? Czy mam dostęp do danych bez licencji?
UŻYTKOWNICY:
Dane dla urzędu skarbowego - Jak wprowadzić dane użytkownika potrzebne dla urzędu skarbowego? Jak podać kontakt dla US? Jak wprowadzić kody OSS i MOSS? Jak wybrać urząd skarbowy?
Edycja użytkownika - Jak zmienić dane bieżącego użytkownika? Jak ustawić dane, które pojawią się na fakturach i innych dokumentach?
Jak ustawić drukowanie numeru konta sprzedawcy - Jak wydrukować numer konta sprzedawcy bezpośrednio pod danymi adresowymi? Jak wydrukować konto przy kwocie i terminie płatności?
Konwersja użytkownika - Jak wykonać konwersję użytkownika na nowy format? Co zrobić, jeśli nie można edytować użytkownika w starym formacie?
Numer konta do przelewów podatkowych - Skąd wziąć numer konta do przelewu podatkowego?
Stopka dokumentu - Jak umieścić stopkę firmową na drukowanych dokumentach? Jak umieścić pełne dane rejestrowe firmy?
Użytkownik domyślny - Co znaczy, że użytkownik jest domyślny? Jak ustawić domyślnego użytkownika?
Zmiana danych użytkownika - Jak zmienić dane firmy w programie? Jak zmienić dane wystawcy na fakturach?
E-MAIL:
Edycja maila - Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania?
Import e-maili z starego formatu - Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej?
Kody statusu SMTP - Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać?
Konto pocztowe gmail - Czy można wysyłać maile z programu korzystając z konta Gmail?
Maile do wysłania - Skąd wiem, że są jakieś maile do wysłania?
Problemy z wysyłaniem poczty - Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty?
Przenoszenie ustawień wysyłania - Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo?
Status wysyłki e-maila - Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila?
Ustawienia konta pocztowego - Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2?
Wysyłanie poczty z bufora - Jak wysłać oczekujące maile? Jak wysłać pocztę z bufora?
AKTUALIZACJA:
Aktualizacja aplikacji - Jak wykonać aktualizację? Kiedy program się zaktualizuje? Jak pobrać nową wersję?
Spis treści
1. Instalacja i aktywacjaINSTALACJA · AKTYWACJA · UŻYTKOWNICY · E-MAIL · AKTUALIZACJA2. Praca z programemKOPIE ZAPASOWE · WYSZUKIWANIE · USUWANIE · OBIEKT
3. Drukowanie i PDFCZCIONKI · STYLE · PDF
4. FakturowanieFAKTURY · KSEF · KOREKTY · GTU
5. Paragony i fiskalizacjaPARAGONY · FISKALIZACJA
6. KontrahenciKONTRAHENCI · WERYFIKACJA · KODY POCZTOWE
7. Usługi, abonamentyUSŁUGI · ABONAMENTY · PROCEDURY
8. Zaliczki, oferty, zamówieniaZAMÓWIENIA · OFERTY · ZALICZKI · PRO FORMY
9. Wysyłka, reklamacjeREKLAMACJE · ETYKIETY
10. Zarządzanie nieruchomościamiLOKALE · NALICZENIA · MEDIA
11. Magazyn, produkcja, dostawyMAGAZYN · REMANENT · TOWARY · KODY KRESKOWE · PRODUKCJA
12. Zakupy, dostawy, skupZAKUPY · ROLNE
13. Warsztat, serwisWARSZTATOWE
14. RaportyRAPORTY
15. Kasa gotówkowaKASA · RAPORT KASOWY
16. Karty płatnicze, QR, bankKODY QR · KARTY · BANK
17. Rozliczenia, windykacjaROZLICZENIA · WEZWANIA DO ZAPŁATY
18. Kursy walutKURSY WALUT
19. Książka przychodów i rozchodówKSIĄŻKA · KOSZTY · SPIS Z NATURY
20. Ryczałt ewidencjonowanyRYCZAŁT
21. VAT i JPKVAT · JPK
22. Składki ZUSZUS · ZDROWOTNE
23. Amortyzacja, środki trwałeŚRODKI TRWAŁE
24. Umowy, wynagrodzeniaUMOWY · PPK
25. Księgowość zewnętrznaKSIĘGOWA
26. Sieci, tożsamościTOŻSAMOŚCI · SIECI
27. Zaawansowana konfiguracjaTABELE · NUMEROWANIE · ZAKŁADKI · WZORCE · SŁOWNIKI
28. Mowa, SMS, płatności QRSMS · MOWA
29. Bazy danych, szyfrowanieBAZA DANYCH · BAZA DANYCH SQL · KRYPTOGRAFIA
30. Rozwiązywanie problemówTRYB ZGODNOŚCI · ZAWARTOŚĆ AKTYWNA · WEBVIEW · SKALOWANIE

Informacje z Bazy Wiedzy na temat Instalacja i aktywacja. INSTALACJA: Instalacja Pakietu JZK - Jak zainstalować program? Czy można zainstalować kilka programów jednocześnie? Jak zainstalować opcje dodatkowe? Instalacja na dysku chmurowym - Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive? Instalacja na dysku zewnętrznym - Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS? Instalacja w folderach systemowych - Czy można instalować programy w folderach systemowych? Przenoszenie danych ze starszej wersji - Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365? Przenoszenie instalacji - Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera? Ustawienia regionalne - Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne? Wymagania techniczne - Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365? AKTYWACJA: Aktywacja licencji - Jak wprowadzić licencję w programie? Jak aktywować nową licencję? Automatyczne pobieranie licencji - Jak działa automatyczne pobieranie licencji? Czy trzeba wprowadzać licencję ręcznie? Co to jest automatyczna synchronizacja licencji? Problemy z pobieraniem licencji - Co zrobić, jeśli podczas pobierania licencji zgłaszany jest błąd? Tryb ograniczonego użytkowania - Czy mogę uruchomić program po wygaśnięciu licencji? Czy mam dostęp do danych bez licencji? UŻYTKOWNICY: Dane dla urzędu skarbowego - Jak wprowadzić dane użytkownika potrzebne dla urzędu skarbowego? Jak podać kontakt dla US? Jak wprowadzić kody OSS i MOSS? Jak wybrać urząd skarbowy? Edycja użytkownika - Jak zmienić dane bieżącego użytkownika? Jak ustawić dane, które pojawią się na fakturach i innych dokumentach? Jak ustawić drukowanie numeru konta sprzedawcy - Jak wydrukować numer konta sprzedawcy bezpośrednio pod danymi adresowymi? Jak wydrukować konto przy kwocie i terminie płatności? Konwersja użytkownika - Jak wykonać konwersję użytkownika na nowy format? Co zrobić, jeśli nie można edytować użytkownika w starym formacie? Numer konta do przelewów podatkowych - Skąd wziąć numer konta do przelewu podatkowego? Stopka dokumentu - Jak umieścić stopkę firmową na drukowanych dokumentach? Jak umieścić pełne dane rejestrowe firmy? Użytkownik domyślny - Co znaczy, że użytkownik jest domyślny? Jak ustawić domyślnego użytkownika? Zmiana danych użytkownika - Jak zmienić dane firmy w programie? Jak zmienić dane wystawcy na fakturach? E-MAIL: Edycja maila - Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania? Import e-maili z starego formatu - Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej? Kody statusu SMTP - Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać? Konto pocztowe gmail - Czy można wysyłać maile z programu korzystając z konta Gmail? Maile do wysłania - Skąd wiem, że są jakieś maile do wysłania? Problemy z wysyłaniem poczty - Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty? Przenoszenie ustawień wysyłania - Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo? Status wysyłki e-maila - Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila? Ustawienia konta pocztowego - Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2? Wysyłanie poczty z bufora - Jak wysłać oczekujące maile? Jak wysłać pocztę z bufora? AKTUALIZACJA: Aktualizacja aplikacji - Jak wykonać aktualizację? Kiedy program się zaktualizuje? Jak pobrać nową wersję?