Wymagania techniczne
Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365?
Zalecamy instalację w systemie Windows 11 lub Windows 10. System należy aktualizować regularnie.Do poprawnej współpracy z zawartością aktywną, usługami on-line, wysyłką JPK i do wielu innych funkcjonalności niezbędny jest komponent Edge WebView2 Runtime. Jest on instalowany standardowo poczas pełnej instalacji.
» zobacz jakDozwolone są systemy w wersji od 10.0:- Windows 11 (2021)
- Windows Server 2019 (na rynku od 2019, Windows 10.0 Workstation)
- Windows 10 (2015, oznaczenie wersji: Windows 10.0)
Z uwagi na brak dostępu do aktualizacji projektu Chromium, od roku 2023 nie będą wspierane systemy Windows Server 2016 (2016) ani Windows 8.1 (2013, Windows 6.3). Starsze systemy nie są wspierane.
Programy nie będą działać prawidłowo, jeśli zainstalujesz je w zastrzeżonych folderach systemowych. » zobacz więcej
Ilość potrzebnego miejsca na dysku zależy od wybranych aplikacji oraz ilości przetwarzanych danych. Z reguły 1 GB zupełnie wystarcza.
Zobacz jak wygląda instalacja Pakietu JZK
Do wydajnej pracy zalecamy: A. odpowiednio pojemny dysk SSD; B. odpowiednią ilość RAM tak, aby Windows nie tworzył pliku wymiany; C. komputer stacjonarny (nie laptop); D. procesor klasy minimum i3. Należy pamiętać, że wydajność komputera (w tym dysku SSD) degraduje się z czasem.
Minimalnie obsługiwany ekran to 1366x768 (po dopasowaniu wielkości czcionki). Obsługa bardziej rozbudowanych okienek wymaga rozdzielczości 1920x1080.
Do pracy wielostanowiskowej są dodatkowe wymagania. » zobacz jakie
Instalacja Pakietu JZK Jak zainstalować program? Jak wybrać opcje pakietu Firma 365? Instalacja na komputerze jest bardzo prosta.
» zobaczInstalacja na dysku chmurowym Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive? » zobacz
Instalacja na dysku zewnętrznym Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS? » zobacz
Instalacja w folderach systemowych Czy można instalować programy w folderach systemowych? » zobacz
Przenoszenie danych ze starszej wersji Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365? » zobacz
Przenoszenie instalacji Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera? » zobacz
Ustawienia regionalne Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne? » zobacz
Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
✆ obsługa programu: 885 042 365 Agnieszka Hulewicz, poniedziałek-środa, dziś nieczynne
✆ sprawy księgowe: 885 043 365 Robert Przewłoka, poniedziałek-piątek, dziś nieczynne