Zamówienia
Jakie są dostępne rodzaje zamówień w programie? Jakie dokumenty można wystawić?
W programach pakietu Firma 365 takich, jak Druczek, Fakturzysta i inne, można obsługiwać zamówienia za pomocą następujących dokumentów:1. Zamówienie od konsumenta (ceny brutto, VAT dla pozycji, możliwość zaliczek)
2. Zamówienie b2b (ceny netto, VAT w podsumowaniu, bez zaliczek)
3. Zamówienie według oferty
4. Zamówienie klonowane (na podstawie innego zamówienia)
Do zamówień można przygotować szereg dokumentów takich, jak:
5. Oferta b2b (b2b, ceny netto, VAT w podsumowaniu)
6. Oferta dla konsumenta (ceny detaliczne brutto, VAT dla każdej pozycji)
7. Pro-forma b2b (ceny netto, VAT w podsumowaniu)
8. Pro-forma dla konsumenta (ceny detaliczne brutto, VAT dla każdej pozycji)
Do zamówienia można przyjąć zaliczki, które obsługiwane są w następujący sposób:
9. Faktura VAT zaliczkowa (do częściowej wpłaty za zamówienie)
10. Faktura VAT zamykająca zaliczki (do reszty wpłaty za zamówienie)
Jeśli nie ma zaliczek, zamówienia można bezpośrednio zakończyć fakturą w następujący sposób:
11. Faktura VAT do zamówienia
12. Faktura VAT b2b (według cen netto, z VAT liczonym w podsumowaniu stawek)
13. Faktura VAT płatnika VAT (według cen netto, z VAT liczonym w podsumowaniu stawek, fiskalizowana)
14. Faktura VAT detaliczna (według cen brutto, z VAT liczonym dla każdej pozycji)
15. Faktura VAT detaliczna z fiskalizacją (według cen brutto, z VAT liczonym dla każdej pozycji)
16. Faktura uproszczona (paragon fiskalny z NIP, do 450 zł)
17. Faktura za usługi (bez ruchów magazynowych)
18. Faktura VAT za usługi o charakterze ciągłym (tylko miesiąc sprzedaży)
19. Faktura VAT MK (metoda kasowa)
20. Faktura VAT MPP (mechanizm podzielonej płatności, tzw. Split Payment)
21. Faktura KSEF (e-faktura strukturyzowana, XML)